top of page

כל יום קורים נסים. במיוחד כשמשנים הרגלים.

את הניקוי שפצחתי בו בפוסט הקודם, מתחילים פשוט בלאכול בריא. כמה ימים אחר כך, מעלים הילוך ועוברים לתזונה שמורכבת ברובה משייקים ומיצי־ירקות או פירות.

השלב הזה של השייקים היה כיף במיוחד - כי בד״כ זה מאוד מאוד טעים, ואפשר לעבוד עם איזה חומרי גלם שרוצים, כמובן מתוך רשימה מוגדרת מה כדאי לצרוך בזמן זה, ומה לא.


תודה על השפע


מהר מאוד רמת האנרגיה עלתה, ועלתה עוד ועוד מיום ליום.


הגוף כל כך שמח להתנקות מכל הרעלים שהוא מוזן בהם כל הזמן, ומיד מגיב בחיוב למזון איכותי ובריא. כאן כדאי לזכור שהכל יחסי - נכון שהאידאל הוא לאכול מזון אורגני מאיכות מובחרת, אבל האמת היא - שלא צריך להתאמץ יותר מדי כדי להשיג כזה. עצם המעבר ממזון מעובד ובעל ערך תזונתי נמוך, למזון גולמי עתיר בסיבים, ויטמינים, מינרלים וכל-טוב, כבר עושה את ההבדל.


מבחינתי - זה ממש בסדר לקנות ירקות ופירות רגילים בסופר, בשוק או אצל החקלאי.


Image by <a href="https://pixabay.com/users/Alexas_Fotos-686414/?utm_source=link-attribution&amp;utm_medium=referral&amp;utm_campaign=image&amp;utm_content=2615482">Alexas_Fotos</a> from <a href="https://pixabay.com/?utm_source=link-attribution&amp;utm_medium=referral&amp;utm_campaign=image&amp;utm_content=2615482">Pixabay</a>
ירקות ופירות רגילים זה ממש בסדר


מה הפלא?! על הפלאים שחוויתי בניקוי

השינוי היה מאוד מורגש. פתאום קל לקום מוקדם בבוקר, לא צריך יותר סנוז! את העייפות החליפה קלילות ורעננות, הכל יותר קל, הכל יותר אפשרי. המחשבה יותר בהירה. החשק למתוקים ולבצקים נעלם. הצורך לנשנש משהו יצא לחופשה, ואת מקומו החלה למלא העשייה. מצב הרוח? חיובי, יציב ואיתן מול אתגרי היום-יום.


זמן טוב למתכון לשייק.


 


אגס ולא רק.. | שייק 1#


חצי אגס בקליפתו

חצי אגס מקולף

סלק אדום

2 גזרים

חתיכת ג׳ינג׳ר

חופן פקאנים

חלב קוקוס

נגיעת קינמון

קרח


גם למצות וגם למחות

למצות - למסחטת הקשים: חצי אגס בקליפתו, סלק, גזר, ג׳ינג׳ר

למחות - לממחה (=בלנדר): כל שאר המרכיבים. חצי אגס מקולף, פקאנים, חלב קוקוס, קינמון, קרח, והמיצוי של מקודם.

כדאי לגרוס את הקרח לפני שמכניסים לבלנדר.


הערות: לשחק עם הכמויות לפי הטעם, לאכול בכפית.

זה עושה טוב על הלב


Recent Posts
Archive
bottom of page